Covid-19 tedbirleri kapsamindaki tam kapanma günlerinde yogun bir çalisma gerçeklestiren Aydin Büyüksehir Belediyesi, vatandaslarin taleplerini de tek tek dinledi.
29 Nisan Persembe saat 19.00'dan 17 Mayis Pazartesi saat 05.00'e kadar süren 17 günlük kapanma günlerinde Büyüksehir Belediyesi’nin 444 40 09 numarali Hizli Çözüm Merkezi’ne 23 bin 102 çagri geldi. 7/24 esasina göre görev yapan Hizli Çözüm Merkezi personelleri, binlerce vatandasin çagrilarina kulak vererek, gelen talep, öneri ve dilekleri dinledi.
Birbirinden farkli birçok konu ile ilgili gelen çagrilar, ilgili birimlere aninda iletilerek çözüm üretildi. Farkli kurumlari ilgilendiren konularda da vatandaslar bilgilendirerek, yine ilgili kurumlara yönlendirildi.
“Vatandaslarimiz her zaman Büyüksehir’e bir telefon kadar yakindir”
Vatandaslarin Büyüksehir Belediyesi’ne bir telefon kadar yakin oldugunu belirten Aydin Büyüksehir Belediyesi Baskani Özlem Çerçioglu, “Günün her saati vatandaslarimizin hizmetindeyiz. Tam kapanma döneminde de birimlerimize iletilen tüm çagrilar hizlica çözüme kavusturuldu. 444 40 09 nolu Hizli Çözüm Merkezi’miz ile vatandaslarimiz her zaman Büyüksehir’e bir telefon kadar yakindir.” dedi.